Tematem naszego dzisiejszego spotkania było badanie rynku. Na początku zadaliśmy sobie kilka pytań dotyczących naszej firmy np. Czy w okolicy istnieje już taka firma? Czy ludzie będą kupować nasz produkt? i wiele innych.
Nasza firma będzie posiadać następujące cechy:
- pomysłowość
- oryginalność
- dobra reklama
- poszerzanie asortymentów
- ulepszanie starego sprzętu
- otwarcie na sugestie (monitoring)
- wysoka jakość
Firma - w ujęciu prawnym, jest to nazwa podmiotu gospodarczego ujętego w Kodeksie cywilnym. Natomiast w języku potocznym i ekonomii określenie "firma" jest synonimem przedsiębiorstwa.
Wspólnie zadecydowaliśmy, że nasza firma będzie produkowała zupełną nowość na rynku. W związku z tym nie musimy się bać konkurencji. Musimy tylko opatentować projekt. Oto przykładowy patent:
Zastanawialiśmy się jakie wymagania mogą mieć nasi klienci bo w końcu "Klient nasz Pan"oraz czy firmy chciałyby z nami współpracować.
Przypomnieliśmy sobie z zeszłego roku jaka jest różnica pomiędzy popytem a podażom. Następnie wypisaliśmy wskaźniki popytu i źródła informacji.
wtorek, 27 października 2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz