piątek, 6 lutego 2009

Popyt, podaż, elastyczność rynkowa

Badanie rynku szkolnego.

Uczniowie naszej szkoły mogą dokonywać zakupów w sklepiku szkolnym. Przeprowadziliśmy badania.
Jak zmiana cen rogali i coli, wpłynie na popyt tych artykułów.

Rogale












Cola


Z naszego badania wynika, że po podniesieniu cen rogali i coli w sklepiku szkolnym, uczniowie naszej szkoły mają podzielone zdania co do decyzji zakupienia tych produktów.


Rogala nadal kupiłoby 30% ankietowanych, natomiast colę kupiłoby 40%. Pozostali ankietowani zamiast tych produktów wybraliby inne towary.


Jest to sprzedaż elastyczna.


P.S. Bardzo dziękujemy osobom, które wzięły udział w ankiecie;)

PREZENTACJA MULTIMEDIALNA - POPYT I PODAŻ

Aby obejrzeć kliknij na link. Zapraszamy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz