Badanie rynku szkolnego.
Uczniowie naszej szkoły mogą dokonywać zakupów w sklepiku szkolnym. Przeprowadziliśmy badania.
Jak zmiana cen rogali i coli, wpłynie na popyt tych artykułów.
Rogale
Uczniowie naszej szkoły mogą dokonywać zakupów w sklepiku szkolnym. Przeprowadziliśmy badania.
Jak zmiana cen rogali i coli, wpłynie na popyt tych artykułów.
Rogale
Cola
Z naszego badania wynika, że po podniesieniu cen rogali i coli w sklepiku szkolnym, uczniowie naszej szkoły mają podzielone zdania co do decyzji zakupienia tych produktów.
Rogala nadal kupiłoby 30% ankietowanych, natomiast colę kupiłoby 40%. Pozostali ankietowani zamiast tych produktów wybraliby inne towary.
Jest to sprzedaż elastyczna.
P.S. Bardzo dziękujemy osobom, które wzięły udział w ankiecie;)
PREZENTACJA MULTIMEDIALNA - POPYT I PODAŻ
Aby obejrzeć kliknij na link. Zapraszamy:)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz